Praktiline sotsiaalmeedia turunduse koolitusprogramm Tartumaa turismi- ja toiduvaldkonna tegusatele
Tartu Ärinõuandla kutsub Tartu maakonna turismi- ja toiduvaldkonnas tegutsevate väikeste ettevõtete esindajaid* praktilise sotsiaalmeedia turunduse koolitusele.
Programm:
31. jaanuar – Praktiline sotsiaalmeedia töötuba
● Teeme Facebooki lehe korda!
● Vaatame üle ja/või loome Facebook messengeri automaatvastused.
● Kuidas postitada korraga Facebookis ja Instagramis.
● Loome kuni kaks Facebooki postitust.
● Tutvume tasuta pildipankadega.
● Õpime Facebooki postitust ajastama.
● Postituse sisu – mida jälgida, mida eelistada ja mida postituse pildi peale kirjutada?
● Linkamine sotsiaalmeedias.
● Tutvume Meta Businessiga
● Loome Instagrami postituse
● Loome ühe story (Instagram või Facebook)
● Häshtäägid- kellele ja kuidas kasutada?
7.veebruar – Google Ads ja Google Analytics töötuba – vaja luua Google Ads-i konto.
● Teeme Google Ads-i veebilehe külastatavuse otsingukampaania.
● Kampaania seadistamine.
● Keywordsid – mis need on?
● Keywordside otsimine, analüüs ning lisamine.
● Kampaania muutmine.
● Mis on Google Analytics?
● Kuidas Google Analyticsit kasutada. Vaatame üle Google Analyticsi võimalused?
● Google Analyticsi lisamine veebilehele.
● Google Analytics raportite koostamine.
● Behaviour Flow analüüs ning selgitused.
● Kuidas on seotud omavahel Google Ads ja Google Analytics?
15. veebruar – Kodulehe analüüs töötuba
● Veebilehe analüüs – vaatame läbi teie olemasolevad veebilehed ning hakkame kaardistama, mis võiks olla paremini või teisiti.
● SEO analüüs – kas oled internetis leitav?
● Sitespeed analüüs – teeme testi veebilehe kiiruse kohta.
● Google WebMaster tools – mis see veel on?
● Mis on sitemap? Teeme koos veebilehele sitemap-i
● CMS-ide lühiülevaade(Voog, WordPress). Mida eelistada ning mida tähele panna?
● Loome/täiendame Google My Business kontod.
23. veebruar – TikTok kampaania loomine, Artificial Intelligence turunduses ja tasuta turunduse tööriistad
töötuba
● Ülevaade TikToki võimalustest
● Loome kuni kaks TikToki postitust
● Loome kuni ühe TikToki kampaania
● Pixelhunter.io – kuidas kasutada? Kerge ülevaade. Tasuta pildipangad.
● AI turunduse tööriistade ülevaade
● Kuidas AI enda kasuks tööle panna?
● Loome AI-iga kuni ühe SEO sisuteksti
● Tasuta piltide redigeerimise programmid
*kuni 9 töötajaga ettevõtted, mis on registreeritud ja tegutsevad Tartumaal, aga väljapool Tartut
Koolituse toimumisajad: kl. 09.00 – 16.30 (sh lõuna- ja sirutuspausid, toitlustus)
Toimumiskoht: Tartu linnas ja maakonnas (selgumisel, tehakse teatavaks osalejatele).
Koolitusel on 15 kohta, et koolitaja jõuaks igaühega personaalselt tegeleda. Osaleja peab kindlasti kaasa võtma oma arvuti ja eraldi hiire.
Koolitusprogrammi hind: 95€ osaleja kohta. Registreerimine kuni 27. jaanuarini SIIN.
Koolitajaks on Marko Medar, praktiseeriv veebi- ja sotsiaalmeedia spetsialist. Hetkel töötab ta SA Viljandimaa Arenduskeskuses Viljandimaa turismi turundusjuhina. Enne avalikku sektorisse pöördumist juhtis ta kuus aastat digi-ja disainistuudiot Manimal OÜ. Veebilehti hakkas ta tegema juba 12 aastaselt ning hoog pole raugenud. Pidev õppimine, kiiresti muutuv digimaailm ning lahendused, kuidas muuta ettevõteid internetis nähtavaks läbi digiturunduse, disaini ning SEO, on tema igapäevane töö. Kogemustega veebispetsialistina tunneb ta valdkonda eriti hästi Soome ja Eesti turgudel. Ta on töötanud suurte ja väikeste klientidega peamiselt Eestist, Soomest, Rootsist ja mujalt maailmast. Ta usub ja viljeleb praktiseerivat õpet. Kõik võiksid osata analüüsida ning luua lahendusi, et nende ettevõtete veebilehed ja turundus oleksid ilusamad, läbimõeldumad ning interneti sügavustest leitavad. |
Kontakt: Elo Mets, Tartumaa tööhõivekavade koordinaator, projektijuht; Tartu Ärinõuandla+372 511 3932, elo@arinouandla.ee