Koolitus/seminar: Bränd nimega Sina – müük ja turundus läbi enda persoonibrändi. 26.08.2020
Teadlik persoonibränding on parim viis, kuidas konkurentidest eristuda, oma unistuste tiim kokku panna, uusi kliente ja koostööpartnereid leida, müüki kasvatada või ka turunduskulusid kokku hoida. Persoonibrändingul on suur roll nii ettevõtte tuntuks tegemisel kui ka maine loomisel. Selle praktilise seminari eesmärk on anda tööriistu, tuua näiteid ja eeskujusid, kuidas persoonibrändinguga läbi nähtavuse ja usaldusväärsuse kasvu oma ettevõtte kasumlikkust kasvatada.
Sellel seminaril….
… anname ülevaate persoonibrändingust
… räägime, milleks ja kellele on seda vaja
… selgitame, kuidas teadlikult tegelemine oma persoonibrändiga aitab Sul oma ärilisi eesmärke ja tulemusi saavutada
… tutvustame N.U.K mudelit, mis aitab Sul alustava ettevõttena kasumlikkust saavutada
… teeme praktilisi ülesandeid, mis aitavad sul oma persoonibrändi paika panna ja sellega teadlikult tegelema hakata.
Koolitus/seminar toimub 26. augustil kell 13-15:30 V-Konverentsikeskuses Tartus (Riia 2). Seminari omaosalus on 15€. Seminar on rahastatud Euroopa Regionaalarengu Fondist. Registreerumine kuni 20. august või kuni kohti jätkub. Kohtade arv on piiratud.
Koolitust viivad läbi kaks pikaaegset müügi- ja turunduseksperti Eestis – Olesija Saue ja Evelin Org, kes andsid just hiljuti välja raamatu “Bränd Nimega Sina”.
Olesija on Goal Marketingi strateeg ja koolitaja. Tal on üle 15 aasta ettevõtluskogemust ja viimaste aastate jooksul on ta konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, tegelenud persoonibrändinguga ja B2B/B2C müügi ja turundusega. Tema eriliseks kireks on sotsiaalmeedia. Olesija aitab ettevõtetel sotsiaalmeedia abil oma eemärke saavutada.
Evelinil on üle 15 aasta kogemust müügi, turunduse ja teeninduse valdkonnas, eelkõige turismis, ent ka teistes valdkondades. Evelini viimane amet oli Sokos Hotels Tallinna müügi- ja turundusdirektor. Praegu tegeleb ta koolituste ja konsultatsioonidega oma ettevõttes Your Brand Up Studio, mis aitab väiksematel ja suurematel ettevõtetel õnnestuda müügis ja turunduses.