Ideede Teisipäev: Sisuturundus brändikuvandi toetamiseks
Inimestel on kiire. Me jookseme ja tarbime. Kõike. Ja seda tihti valimatult.
Aga meil on foobia. Me ei taha kuulda ega näha kõnesid, sõnumeid, bännereid ega muud sellist, mis üritab meile midagi müüa.
Me tahame midagi kasulikku. Me tahame sisu, mis meid kõnetaks. Mis räägiks lugu.
Kuidas aga ehitada brändi, mis räägiks oma lugu. Oleks esimene valik. Oleks ihaldatud. Ja loomulikult ka kasulik.
Seekordne Ideede Teisipäev keskendub turundusele. Ja mitte ainult – brändikuvandile ja sisuturundusele. Huvitavaid näiteid toovad Marelle Ellen, Eesti suurimast sisuloojate platvormist Promoty ja Kaari Perm, Tartu Linna turundusspetsialist. Vestlusele lisab vürtsi sTARTUp Day idee autor ja Tartu Ülikooli turundusõppejõud Andres Kuusik.
Üritus on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine SIIN.
Ideede Teisipäev on valdkondade ülene kohtumisõhtu juhtidele ja spetsialistidele, et jagada omavahel ideid, parimaid kogemusi, töövõtteid ning arutada Eesti ja maailma tööstuse ning majanduse arengute hetkeolukorra ja suundumuste üle. Iga kokkusaamine algab sütitava sõnavõtuga, kus ettevõtjad, ühiskonnategelased, erialaspetsialistid avavad ukse oma maailma. Nad räägivad oma õnnestumistest ja ebaõnnestumistest, suurematest ja väiksematest väljakutsetest. Sellele järgneb meeldivas õhkkonnas arutelu ja mõtete vahetus, nautides häid suupisteid ja A. Le Coq’i joogipoolist.